İmza Yetkileri Yönergesine göre Rektör tarafından imzalanacak yazılar;
1-Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreterliği, TBMM Başkanlığı ile birim ve komisyonları, Milli Güvenlik Kurulu Genel Sekreterliği, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı, Üniversitelerarası Kurul Başkanlığı, İç Denetim Koordinasyon Kuruluna ve ÖSYM Başkanlığına yazılacak yazılar.
2-Bakanlıklara sunulan yazılar.
3-Rektör Yardımcıları, Dekan, Enstitü, Yüksekokul, Meslek Yüksekokulu, Araştırma Merkezi Müdürleri ile Rektörlüğe bağlı Bölüm Başkanları, Genel Sekreter, Genel Sekreter Yardımcısı, Daire Başkanları, Hukuk Müşaviri, İç Denetim Birim Başkanı ve Döner Sermaye İşletmesi Müdürünün yıllık, mazeret ve sağlık izin onayları,
4-Vallilik (Özel Kalem) ve Belediye Başkanlığı(Özel Kalem) Makamına gönderilen yazılar
5-Savcılık Makamına gönderilecek yazılar.
İmza Yetkileri Yönergesine göre Rektör Yardımcıları tarafından imzalanacak yazılar;
1-Görev bölümüne uygun olarak Rektörün imzalayacağı onay ve yazılar,
2-Rektörün, çeşitli nedenlerle makamında bulunmadığı zamanlarda Rektör tarafından imzalanması gereken, ancak özellik ve ivediliği nedeniyle gecikmesinde sakınca bulunan yazılar.
3-Görev bölümüne uygun olarak Rektörün imzasına sunulacak bütün yazıların parafı,
4-Rektör tarafından verilen diğer görevler.
5- Rektör Yardımcıları imza çizelgesinde belirtilen akademik birimlerin dış yazışmalarını Rektör a. Rektör Yardımcısı olarak imzalayacaktır.
İdari birimlerin Rektörlük uhdesinde olan iş ve işlemlerin (Güvenlik,Komisyon-Kurul Üyelikleri,İhale vb.) ilgili Rektör Yardımcısı tarafından yürütülecektir.
İmza Yetkileri Yönergesine göre Rektör Yardımcıları tarafından imzalanacak yazılar;
1-Görev bölümüne uygun olarak Rektörün imzalayacağı onay ve yazılar,
2-Rektörün, çeşitli nedenlerle makamında bulunmadığı zamanlarda Rektör tarafından imzalanması gereken, ancak özellik ve ivediliği nedeniyle gecikmesinde sakınca bulunan yazılar.
3-Görev bölümüne uygun olarak Rektörün imzasına sunulacak bütün yazıların parafı,
4-Rektör tarafından verilen diğer görevler.
5- Rektör Yardımcıları imza çizelgesinde belirtilen akademik birimlerin dış yazışmalarını Rektör a. Rektör Yardımcısı olarak imzalayacaktır.
İdari birimlerin Rektörlük uhdesinde olan iş ve işlemlerin (Güvenlik,Komisyon-Kurul Üyelikleri,İhale vb.) ilgili Rektör Yardımcısı tarafından yürütülecektir.
İmza Yetkileri Yönergesine göre Rektör Yardımcıları tarafından imzalanacak yazılar;
1-Görev bölümüne uygun olarak Rektörün imzalayacağı onay ve yazılar,
2-Rektörün, çeşitli nedenlerle makamında bulunmadığı zamanlarda Rektör tarafından imzalanması gereken, ancak özellik ve ivediliği nedeniyle gecikmesinde sakınca bulunan yazılar.
3-Görev bölümüne uygun olarak Rektörün imzasına sunulacak bütün yazıların parafı,
4-Rektör tarafından verilen diğer görevler.
5- Rektör Yardımcıları imza çizelgesinde belirtilen akademik birimlerin dış yazışmalarını Rektör a. Rektör Yardımcısı olarak imzalayacaktır.
İdari birimlerin Rektörlük uhdesinde olan iş ve işlemlerin (Güvenlik,Komisyon-Kurul Üyelikleri,İhale vb.) ilgili Rektör Yardımcısı tarafından yürütülecektir.