Üniversitemiz ana sayfasında yer alan 21 Eylül tarihli "USEM-Sertifikalı, Uzaktan Eğitim SOGEP Kurs Ön Başvuru Kayıtları Başlamıştır" başlıklı duyurunun aşağıdaki şekilde güncellenmesi hususunu arz ederim.
Uşak Valiliği-Uşak İl Özel İdaresi Sosyal Gelişmeyi Destekleme Programı (SOGEP) kapsamında aşağıda belirtilen sertifikalı eğitimler Uşak Üniversitesi Sürekli Eğitim ve Araştırma Uygulama Merkezi tarafından ücretsiz verilecektir. Kurslara katılmak isteyenlerin aşağıda yer alan kursiyer ön başvuru formunu doldurarak 30.09.2021 tarihi mesai bitimine kadar usem@usak.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.
BAŞVURU ŞARTLAR
1- Başvurular internet yoluyla yapılacaktır.
2- Kontenjanlar 30 kişi ile sınırlı olup kursiyerler başvuru sıralamasına göre belirlenecektir.
3- Birden fazla kurs tercihi yapılamaz.
4- Sadece Uşak il-ilçe ve köylerinde ikamet edenler başvurabilir.
5- 18 yaş altı kursiyer kabul edilmeyecektir.
6- Online eğitime katılacak olanların gmail uzantılı mail adresi almaları tavsiye olunur.
7- Derslere % 80 oranında katılım zorunluluğu vardır.
8- Şehit ve gazi yakınları (1. Derecede) önceliklidir.
9- Kursu başarıyla tamamlayanlara üniversite onaylı USEM sertifikası verilecektir.
10- Kurs tarih ve saatleri ayrıca duyurulacaktır.
11- Eğitimler için herhangi bir mezuniyet şartı yoktur.
12- Tüm eğitimler ücretsizdir.
Adres: Sürekli Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi, Uşak Üniversitesi 1 Eylül Kampüsü İzmir Yolu 8. Km. Öğrenci Yaşam Merkezi, Merkez / UŞAK
Tel: 0276 221 21 72 E-Posta: usem@usak.edu.tr