Üniversitemize 2020-2021 öğretim yılında kayıt olan uluslararası öğrencilerimizin kayıt için gerekli belgelerinin orjinallerini Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın kararı ile 30 Nisan 2021 tarihine kadar üniversitemize teslim etmeleri gerekmektedir.
Öğrenciler orjinal belgelerinin ofisimize şahsen getirebilir ya da posta/kargo yolu ile gönderebilirler.
Gönderilen evrakların eksik veya sahte belge olması durumunda sorumluluk öğrenciye aittir.
Orijinal belgelerinizi teslim ettiyseniz, lütfen bu uyarıyı dikkate almayınız.
Bilgilerini ve gereğini önemle rica ederiz.
Adres:
Uşak Üniversitesi Uluslararası Öğrenci Ofisi
Güzel Sanatlar Fakültesi 1. Kat, İzmir Yolu 8. Km 1 Eylül Kampüsü, Merkez/ UŞAK
Telefon: 02762212332
E-posta: yos@usak.edu.tr
Original Document Submission Announcement For the Students Enrolled For The 2020-2021 Academic Year (Associate Degree / Undergraduate Degree)
International students, who have been registered in our university in the 2020-2021 Academic Year, are required to send the original documents to our university according to the decision of the Higher Education Council until 30 April, 2021.
Students can either bring their original registration documents to our international student office or send the documents to our office by courier.
If the submitted documents are incomplete and fake, all the responsibility belongs to the students in this case.
Please ignore this notice if you have already submitted your original documents.
We kindly request your attention and necessity.
Address:
Uşak Üniversitesi Uluslararası Öğrenci Ofisi
Güzel Sanatlar Fakültesi 1. Kat, İzmir Yolu 8. Km 1 Eylül Kampüsü, Merkez/ UŞAK
Contact-phone: 02762212332
E-mail: yos@usak.edu.tr