Değerli öğrencilerimiz,
2020 - 2021 öğretim yılı güz döneminde uzaktan eğitim süreçlerinin yürütüleceği sistem olan https://online.usak.edu.tr öğrenme yönetim sistemi faaliyete geçmiştir. OBS (Öğrenci Bilgi Sistemi) üzerinden ders seçim işlemlerini tamamlayan öğrencilerimizin, Uşak Üniversitesi Sanal Ders Kayıt Sistemi olan https://udks.usak.edu.tr sitesi üzerinden tüm derslerine kayıt olmaları gerekmektedir. Öğrencilerimiz, ekledikleri derslerine online.usak.edu.tr öğrenme yönetim sistemi üzerinden erişebilecekler ve eşzamanlı canlı sanal derslerine katılabileceklerdir. Öğrencilerimizin, Uşak Üniversitesi Sanal Ders Kayıt Sistemine merkezi kimlik doğrulama sistemi üzerinden giriş yaparak, ders seçim işlemlerini dikkatli bir biçimde gerçekleştirmeleri gerekmektedir. Alttan ya da üstten ders alan öğrencilerimizin, aynı şekilde sanal derslerini öğrenme yönetim sistemlerine eklemeleri gerekmektedir. Sanal derslere kayıt olma, kayıt silme vb. durumlar tamamen öğrencilerimizin kendi sorumluluklarındadır. Yanlış ders ekleme, yanlışlıkla ders silme, alınması gereken dersi eklememe gibi hususlardan dolayı olası mağduriyetlerin önüne geçmek için lütfen aşağıdaki adreste yer alan video kullanım yönergelerini inceleyiniz.
Öğrencilerimiz, sanal ders kayıt işlemlerinin nasıl yapılacağına ve sanal derslerin nasıl yürütüleceğine ilişkin öğrenciler için hazırlanan kullanım kılavuzlarına; https://uzem.usak.edu.tr/menu/
UZEM sitesinde yer alan uzaktan eğitim sistemi kullanım kılavuzları sürekli olarak güncellenmektedir, bundan dolayı uzem.usak.edu.tr de yer alan sistemsel duyuruları mutlaka takip ediniz.
Tüm öğrencilerimize sağlık ve başarı dolu bir dönem dileriz.