KURUMİÇİ DUYURULAR
Ana Sayfa / Duyurular / 2024 Yılı Akademik Faaliyetlerine İlişkin Akademik Teşvik Başvuru Takvimi
23 Aralık 2024, Pazartesi
2024 Yılı Akademik Faaliyetlerine İlişkin Akademik Teşvik Başvuru Takvimi

T.C.

UŞAK ÜNİVERSİTESİ

2024 Yılı Akademik Faaliyetlerine İlişkin Akademik Teşvik Başvuru Takvimi

 

Akademik Teşvik başvurularına ilişkin Üniversitemiz Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu başkanlığı tarafından 2024 yılı Akademik Teşvik Başvuru Takvimi ve gerekli diğer dosyalar aşağıda sunulmuştur. Akademik Personel faaliyet bilgilerini YÖKSİS sistemine girerek, YÖKSİS’ten alacağı başvuru formu ile birlikte akademik faaliyetlere ilişkin kanıt ve belgeleri içeren dosyaları 01/01/2025-07/01/2025 tarihleri arasında https://akademiktesvik.usak.edu.tr adresine 07/01/2025 günü saat 23.59’a kadar giriş yaparak sisteme yükleme yapması gerekmektedir. İmza gerektiren belgeler imzalanarak ve tarayıcıdan tarandıktan sonra sisteme PDF dosyası olarak yüklenmelidir. Süreç takibi bu sayfa üzerinden yapılacak ve başvuru sahipleri puanlarını bu sistem üzerinden takip edeceklerdir. Çıktı alınarak başvuru yapılmayacaktır. Sisteme girişler domain şifreleri ile yapılacaktır. Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından ilan edilen takvim dışında yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.

 

 

ÖNEMLİ NOTLAR:

 

1. YÖKSİS’ten alınan başvuru formunun akademik teşvik başvuru sistemine; Son sayfa imzalı ve diğer sayfalar paraflı olacak şekilde ve YÖKSİS’in oluşturduğu PDF (imzasız ve parafsız) formatında olmak üzere iki farklı belge olarak yüklenmesi gerekmektedir.

 

2. Akademik faaliyetlere ilişkin kanıt ve belgeleri içeren dosyaların, YÖKSİS başvuru formunda yer alan eserlerin bilgi ve sıralamalarına göre dosya isimlerinin oluşturulması ve sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Aksi takdirde, akademik faaliyetlere ilişkin sunulan kanıt ve belgeleri içeren dosyalar değerlendirme dışında tutulacaktır.

 

3. 2024 yılı Akademik Teşvik Başvurularında, Akademik Teşvik Ödeneği Teşkilat Yönetmeliğinin 3. maddesinin 1b bendinde tanımlanan “Alan endeksleri: Üniversitelerarası Kurul Başkanlığı tarafından hazırlanıp Yükseköğretim Kurulunca onaylanan doçentlik başvurusu için kabul edilen endeksleri,” ifadesi gereğince mevcut doçentlik başvuru kriterlerinde alan endeksi tanımı olmadığından YAYIN ve ATIF eserlerinde Alan Endeksi olarak puanlama yapılmaması gerekmektedir. Bu tür eserler Diğer Uluslararası Endeksler kapsamında puanlanması gerekmektedir.

 

1. Akademik Teşvik Başvuru Takvimi İçin Tıklayınız

2. Akademik Teşvikteki Genel Hususlar İçin Tıklayınız

3. Akademik Teşvik Başvuru Beyan Formu İçin Tıklayınız

4. Birim Akademik Teşvik komisyonu Karar Tutanağı İçin Tıklayınız

5. Birim Akademik Teşvik Komisyonu Değerlendirme Raporu İçin Tıklayınız

6. Birim Akademik Teşvik Puanlama Tablosu İçin Tıklayınız

7. İtiraz Dilekçesi İçin Tıklayınız

8. Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği İçin Tıklayınız